Jäkla maskin!

Listening to: McFLY - Transylvania [acoustic live]

Jag håller på att bli galen här hemma just nu! Och det är nära att jag kastar ut datorn genom fönstret! Det måste ju vara något fel på min dator. För det är ingen annan här hemma som  har problem med sin. Och det är inte internet heller! För som sagt var: Ingen annan har ju problem med sin! Så jag har dragit slutsaten att det är något i min dator som stör. Som gör att mitt internet bryts var femte minut, utan att överdriva!

Just nu sitter jag och kollar Heroes på dvd. Och försöker mitt bästa att inte kasta den här jäkla maskinen i golvet när den bryter kontakten med internet och mitt msn dör. Mitt i ett samtal. Så om dom inte tar och fixar till den eller ger mig en helt ny dator! Då blir jag galen!


Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

Aha, okej! Jo men då kan förstå varför du valde det ist för det skulle jag med gjort. Men jag tycker faktiskt inte att p&l har nå bra musik utan jag gillar mer att gå och träffa folk xd

Date&Time:2009-03-27, 16:00:38
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback