Söndagskvällen..

Så var ännu en hel vecka slut...

Dagen har varit riktigt seg. Fast det säger jag väl varje dag. Det är så det känns som att det har blivit. Men i dag har det varit extremt segt. Och jag har varit sjukligt uttråkad. Jag tror att jag bara har orkat lämna rummet 2 gånger under hela dagen. Och det enda jag har gjort är att sitta och stirra på datorskärmen som att jag väntade på att något roligt skulle dyka upp... Men det har inte dykt upp något roligt. Inte på hela dagen.
Sen har jag legat och latat mig framför tvn. Kommer inte ens i håg vilka tvprogram som jag kollade på. Men om jag ska vara ärlig så orkade jag inte ens bry mig om vad det var jag kollade på. För jag kollade ändå. Och nu... Nu känns det rktigt skönt med en ny vecka.

Men jag ser inte fram emot morgon dagen. Har ett möte med skolan. Om min praktik och sånt. Jag ska vara där redan klockan 2. Och klockan två har dom flesta inte ens slutat skolan. Vilket betyder att det är ca 1040 elever där!

Och vi alla vet ju vad jag tycker om stora folksamlingar. Ja, vad jag tycker om folk. Alls.

Just nu sitter jag och chattar med Mariam. Ska snart stänga ner datorn och lägga mig..


Kommentarer
» FRIDA

sv; Ja, eller hur :) Kul att det var så många frågor! :D

Date&Time:2009-03-09, 12:56:44
Bloggadress:http://fridasjoblom.blogg.se/
» Sanna

jasså, lät ju inge vidare :P



Jodå nog har jag haft en bra helg över lag :)

Date&Time:2009-03-09, 12:56:58
Bloggadress:http://emmotsanna.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback