May 25

God kväll. Jag undrar vars tiden har flygit förbi idag. Det är redan mitt i natten. Jag bör sova. Har inte haft en ordentlig natts sömn på flera veckor. Dom flesta nätter har jag legat framför datorn och läst ända fram tills alarmklockorna går igång på nedervåningen. Då först har jag insett hur sent det hunnit bli och lagt ifrån mig datorn för att försöka sova.

Har precis kollat klart Wonderland dvdn. Det var just precis så underart bra och perfekt som den var sist. (kanske kikar jag The greatest hits dvdn i morgon?) <3

Jag vet att jag bör sova. Och jag är trött. Det är jag. Men jag vet inte hur jag ska kunna somna. För varenda gång jag lägger ner mitt trötta huvud på kudden så sätter hjärnan igång. Och jag kan helt enkelt inte sluta tänka. Tänka på sånt som jag helt enkelt har försöt att inte tänka på hela dagen. Det låter inte spec. logiskt eller hur? Men det är bara så jag är, en total röra av alla mina tankar.

Jag vet inte hur det blir med sovandet. Jag kanske läser i stället, men nu ska jag i alla fall gå och borsta tänderna.


Kommentarer
» Therése

Hoppas det gick bra att somna :)

Date&Time:2009-05-25, 07:57:56
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback