May 18

Okej bloggie. Jag vet att det är länge sen ni har hört något från mig. Och jag vet att ni saknar mig och allt sånt. Men jag har faktiskt inte övergett er. Inte ännu i alla fall. Men jag har inte mått speciellt bra den här sista tiden. Psykiskt. Min själ har varit helt trasig. Vet inte på vilket annat sätt jag ska förklara det på. Men jag antar att en trasig själ säger allt. Jag har läst mer böcker dom senast veckorna än jag gjort på flera månader. Och om ni tyckte att jag lyssnade mycket på musik innan så har jag lyssnat dubbelt så mycket på musik dom här veckorna. Medan både tvn och datorn har fått vara oanvända, större delen av tiden.

Jag antar att mitt goda humör kom tillbaka samtidigt som sommaren kom till Kiruna. Inte en sekund för tidigt alltså.


Kommentarer
» Therése

Roligt att du skrivit igen :)

Date&Time:2009-05-18, 21:37:23
Bloggadress:http://terezita.blogg.se/
» Helén

Grattis till värme och glädje!



Själen är viktigare än bloggande.









Date&Time:2009-05-19, 08:19:31
» Emma Nathalie

Svar till Helén, Tack.. Ja jag antar det :) Men det är lite tråkigt dock!

Date&Time:2009-05-20, 12:09:04


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback