En ny vecka! Äntligen!

Eller? Jag vet inte vad jag tycker mer om det. För så fort en ny vecka kommer så kommer skolan ännu närmare. Jag vet att jag tjatar om det hela tiden. Men jag kan inte sluta tänka på det. Så fort jag slår upp ögonen på morgonen tänker jag: Jaha ännu en dag närmare den 25e. Fy fasiken! Förlåt att jag svär, men jag kan inte hjälp det! Har man ångest så har man.

Tydeligen så har vi haft besök här TIDIGT i morse och inte en enda själ kunde missa det. Förutom jag. Hur fasiken kan jag ha missat det? Den där ungen är inte svårt att missa. Undra om jag börjar bli deprimerad? Har hört att man sover jämt när man är det! Just vad jag behöver just nu! Jäklar! Jag känner mig deprimerad! Fast det kanske inte är så stor chans när jag äter tabletter mot depression. Eller? Är det någon som vet om man kan bli deprimerad fast man äter tabletter mot det? Kanske är det för att jag glömmer att ta dom lite då och då? Men borde det ha någon betydelse?

Dagen har gått på som vanligt. Jag ensam i min säng med datorn framför mig och näsan i en bok. Tråkig har den varit. Som vanligt! Fast jag har skurat. Det är väl det enda jag faktiskt har gjort.

Hur har eran dag varit idag?

Förresten! Berättade jag om min helknäppa dröm jag hade i natt? Det börjar bli lite suddigt just nu. Kommer inte i håg några detaljer men jag kommer i håg ungefär vad det handlade om. Och jag kommer ihåg att den var helknäpp!

I alla fall. Så var jag ute och knallade (Nej mormor inte med ett u!!!) mitt i vintern. Det var bara det att det var varmt och jag hade sommar kläder på mig. Jag kom till våran stuga. Som vi inte har längre. Inte i drömmen heller. För jag smög omkring där runt huset som en galning! Sen fick jag för mig att prova bryta mig in. Och du ska veta att det här är den minsta stuga som någonsin byggts! Och när jag kom in var det som värst kändishuset. ENORMT! LYXIT! Fast det var fortfarande samma lilla stuga på utsidan. Och sen så känner jag att någon trycker ett gevär mot min rygg. Vänder mig sakta om och där står.. Min lillebror! Och frågar vem fasiken jag är och vad fasiken jag gör i HANS stuga.Hmm. Okej han känner inte igen sin egen storasyster. (Kan ha kommit från gårdagen att min mamma inte kände igen sin egen lillebror!) Jag kommer inte ihåg vad som hände där men sen kommer jag ihåg att jag var ute och gick igen. Men vars kommer allt det andra ifrån?

Okej det kanske inte låter som en knäpp dröm för era ögon men kom i håg att jag inte minns alla detaljer. Är det någon som är bra på att tyda drömmar? Och kan hjälpa mig artt tyda alla mina knäppa drömmar? Det här är ingenting i gämförelse med alla andra knäppa drömmar. =)Fast jag är nog lite knäpp jag med. Och det är jag STOLT över! Haha. =)

Nej, nu ska jag fortsätta läsa lite. Vi får höras senare. =)

Talia

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback