Film och sova..

Har precis kollat klart en film.. The hottie and the nottie. Hehe. Den var faktiskt bättre än jag
trodde. Trots att Paris Hilton var med i den. Så jag tycker defenitivt att ni ska se den. Även om den nu inte ser så bra ut på bilden.. Men men..

Just nu ligger jag och myser med Malte.Men snart är det dags för han att gå och lägga sig i buren.Och jag borde nog också börja sova snart. Måste verkligen börja ställa om dygnet. Även om det kanske är lite för sent för det eftersom skolan börjar nu på måndag. Men bättre sent än aldrig. Eller hur? =)

Tillägg: Jäklar! nu är det så här igen. Man kan inte få ut sina inlägg. Varför?! Varför är det alltid så klockan ett varje natt? Det irriterar mig. Och jag som hade tänkt hinna skriva ett inlägg till, eftersom det har varit så dåligt med inlägg påå sista tiden.. Men nu vet jag inte om det blir så, för jag ids inte sitta här och vänt på att blogg.se ska börja funka igen. Vi får sr om det funkar. Annars så säger jag godnatt nu.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback