Gäsp!


Nu ska jag nog snart börja gå och lägga mig. Sex and the city börjar ju om 10 minuter. Och jag hade tänkt se den. Så om ni vill mig något så finns jag här till klockan 12 i alla fall. Men jag vet inte om jag kommer att skriva nå mer inlägg i kväll. Och sen är jag faktiskt lite trött. Jag kan inte fatta. Jag har inte varit så här trött på hela sommaren. Det kanske är för att det börjar bli mörkt ute. Så skönt! Jag älskar verkligen hösten. ;)

I dag känns det faktiskt lite bättre att börja skolan. För jag läste något så inspirerande. Hmm. Kommer inte i håg vars det var. Men det var på någon blogg i alla fall. Så om ni skulle råka hitta den så kan ni väl vara så rar och ge mig adressen. Jag hatar när jag inte kommer på vars det är jag såg det. JAg får alltid hjärnsläpp när jag minst av allt vill det. =( Jaja. Strunt samma.

Night night, snyggingar!

Talia

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback