Hemma igen.

Som sagt var så har jag varit och lämnat in en bild till tidningen. Sen har jag varit på Coop och handlat Köpte en bok. Jane Greens "I dina kläder". Den är säkert bra. Har läst två av hennes andra böcker. Sen så råkade jag säga åt mamma att jag vill ta bort en bokstav från mitt namn så psykade hon ut och sa att jag aldrig är nöjd med något. Jag menar på att jag skriver ändå aldrig den bokstaven så varför inte ta bort den då?! Hon höll inte med och tycker att jag alltid är less på allt.  Och det kanske är sant! Sen har jag dragit ut tre bilder på mina underbara kusiner. Som ska upp i taket så fort jag hinner. Eller rättare sagt ids. I dag blir det kycklingsallad utan kyckling eftersom jag är vegetarian. =) Gott!

Har ni några planer för dagen?

Kommentarer
» Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1949 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ? Det är till för både tjejer och killar, och det finns en massa prylar att välja mellan, så börja du också :)

Date&Time:2008-08-14, 15:42:02


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback