Jag skrev till..

..En tjej som ville ha barnvakt åt sin dotter för att höra om hon hittat någon. Tyvärr så hade hon det men jag hamnar som reservbarnvakt. =)

Och nu har jag bestämt mig för att lägga ut en egen annons. Haha. När jag sa det till min dejt så frågade han om jag söker barnvakt. Jag sa Ja. du vet väl att jag har ett barn? Haha. Du skulle ha sett. Han blev helt tyst. Jag var tvungen att fråga om han vart livrädd nu. =)

Haha. Jag måste sluta driva med folk. Det är inte snällt!

Talia: försöker lägga ut annonser
Talia: =)
Dejt: vadå för annonser?
Talia: på kiruna cc
Talia: barnvakt
Dejt: söker du barnvakt?
Talia: Yes..
Talia: du vet väl att jag har ett barn?
Några minuter senare..
Talia: haha
Talia: nej jag ska bli barnvakt
Ännu några minuter senare.
Talia: du vart väl inte livrädd nu?

Nej gud, vad elak jag känner mig..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback