Jisses så trött man kan vara..

..Och jag som hade tänkt se filmen på 3an i natt. Har sett den en gång tidigare och tycker att den är rätt så bra. ;)

Darkness fallsAmerikansk-australisk skräckthriller från 2003. I över 150 år har den lilla staden Darkness Falls levt i skuggan av legenden om Matilda "Tandfen" Dixon. Enligt den gamla folksagan lurar den ålderstigna packan i mörkret, alltid redo att anfalla den som ser hennes skräckinjagande gestalt. Kyle, en av Darkness Falls invånare, hade oturen att se den gräsliga gumman när han var en liten pojke och sedan dess har han aldrig släckt lyset. När det uppdagas att hans före detta flickväns lillebror riskerar att falla offer för nattmaran tvingas han dock konfrontera den onda kärringen en gång för alla..

Det är vad den handlar om och börjar 00.15. Ganska sent alltså. Vi får se om jag orkar se den.

Förresten Är man lättskrämd så tycker jag inte att ni ska kolla den mitt i natten. Hmm. Kanske skulle jag inte kolla den själv.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback