Jisses!

Jag lyckades berätta min "hemlighet" innan personen han läsa den. Vilken tur. Det började inte bra! Jag trodde att han skulle bli sur. Det lät nästan så! Och sen sa han att han trodde att det skulle vara värre! Jisses! Hur gammal trodde han att jag skulle vara? 14? Den lilla söta jäkeln skrämde mig! huh. Fast jag kanske förtjänade det eftersom jag skrämde honom först! Strunt samma i det nu. Det slutade ju bra till slut! =)

Det börjar bli sent. Ingen ide att säga att jag ska försöka somna tidigt idag, för det kommer jag ändå inte att göra. Låg vaken till efter 3 igår. Det är likadant varje natt. Jag kan bara inte somna!

I dag fick jag ett brev från skolan. Jisses vad nervös jag blev. Jag vet inte säkert vad jag trodde att den skulle innehålla men jag vet att jag inte ville veta det heller. Jag hade nog blivit helt förkrossad om det stod något om uppropet. För då känns det mer verkligt. Jag ska börja där om 2 veckor! Jisses jag tror inte jag fattat det ännu. Men då var det bara lite information om ett möte som vi har nästa vecka. Aah! Så irriterad man kan bli ibland.VARFÖR skickar hon det till mig när jag redan vet att vi ska ha ett möte?! Tror hon att jag ska låta bli att komma eller?!

Kommentarer
» JOSEFINE

sv: tack :D

Date&Time:2008-08-14, 00:25:51
Bloggadress:http://josefiner.blogg.se/
» Sanna E

det gjorde inte så farligt ont faktiskt.

Det blev fint :D

Men det ser nog bättre ut när det är läkt

Date&Time:2008-08-14, 00:29:39
Bloggadress:http://sannornas.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback