Morgon,

Jag har just orkat mig upp och jag är SÅ trött. Men man kan ju inte sova hela dagen eller hur?! Haha. Säger hon som sovit till halv 2. =) Men men. Som sagt var så försöker jag ju vända tillbaka dygnet men det går inte riktigt som jag hade hoppats på.Men det är en ny dag i morgon igen. Det är så lätt att säga så men det bli ändå inte annorlunda. Nog kommer jag att sova lika länge i morgon igen. Jag måste tvinga mig upp. Kanske om Malte kommer och myser med mig. Då brukar jag få vakna. Han biter mig i örat och krafsar i håret. Det är hans sätt att säga godmorgon. För han blir så himla glad när han ser sin mamms! =) 
Jisses så trött jag är. Sitter här oh gäspar för mig själv. Och inga halsband fick jag idag! Vad är det här?! Aah! Haha. Aja dom kommer väl. Hoppas jag. Om jag inte har blivit blåst på pengarna! Då jäklar! Dom vet inte vad dom har gett sig in på när dom gör den här norrländskan arg!

Men i alla fall så god morgon och hoppas ni får en bättre dag än jag =)

Yours forever

Talia

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback