Night night, darlings.

Har precis borstat tänderna. Och jag är rätt så trött faktiskt. Ja! Jag! Och ja! Redan! Haha. Klockan är ju "bara" halv 2. i går var jag vaken till efter 4. Sa jag det? Eller glömde jag? Aja strunt samma. Jag somnade ju efter filmen i går och vaknade mitt i natten och kunde inte sova. Så är det att ha den här helvetes sjukdommen kallad migrän. Fast är det verkligen en sjukdom? Jag är inte säker. Är verkligen huvudvärk en sjukdom?

Jag ska i alla fall ta och lägga mig ner och försöka sova. Fast jag vet att så fort huvudet ligger på kudden och det äär mörkt i rummet så kommer jag att bli pigg igen. Jag kan inte fatta hur det kan vara så. Ska nog ligga och titta sommarnattsio på trean. Det är nog det bästa dom någonsin uppfunnit. Vad är bättre än att näär man inte kan sova så är det bara att sätta på tvn och så är det en film! =) Haha. Ja jag vet! Jag svamlar! Jag gör det när jag äär trött! Men i alla fall, raraste. Godnatt.

Jag måste verkligen börja vända på dygnet. Skolan börjar snart och jag sover fram till ett på morgonen. Det är ju fasiken näär vissa slutar skolan. Haha. Hur fasiken ska jag orka gå till skolan varje dag? Och hur fasiken ska jag klara av att träffa alla människor? Aah!

Nej! nu måste jag sluta babbla, darlings! Jag vill ju inte ta upp hela er natt. Speciellt inte om ni är lika trött som jag.

Så godnatt mina söta raringar.

Talia

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback