Raringar,

Det börjar bli sent så jag tänkte lägga mig ner och titta Sex and the city ända fram till filmen börjar. Jag tänkte se den om jag fortfarande är vaken. ;) Det är inte helt säkert. Eller vem är det jag försöker lura!? Jag kan aldrig sova förren efter 2. Så då får vi hoppas att det blir så även i natt. ;)

Men i alla fall darlings så får jag nog ta och säga god natt nu. Hoppas ni har haft en bättre dag än  jag har haft. För som sagt var så har jag hållt på och tråkas ihjäl. URK! Men men.

Sov så gott med sockersöta drömmar. (Om mig såklart! Vem annars!) ;)

Pussar på er mina raraste raringar ;)

Kommentarer
» Lisa

jag gillar verkligen din header :)

Date&Time:2008-08-06, 00:38:59
Bloggadress:http://lisabjernhagen.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback