Va? Fel?

Vad är det som är fel på den här sidan? Då menar jag såklart blogg.se ? Det går inte att få ut sina inlägg eller lämna kommentarer. Det är ganska tröttsamt ibland. Nej, då menar jag att det ALLTID är tröttsamt.

Nu har jag precis kommit upp igen. Har trixat och fixat med mitt fotoalbum. Eller ni vet såna här som man gör själv?! Scrapbook tror jag att det heter. Ja det är ju inte det coolaste man kan hålla på med men det är SÅ kul. Nu är jag äntligen klar med mitt första album. Det blev jättefint! =) Fick lite hjälp av min lillebror.

Kommentarer
» Ellen

Sv: Tack så mkt! Vilken bra idee! ;) Hehe, du är välkommen att gästblogga ;)xD

Kam,

Ellen

Date&Time:2008-08-14, 20:28:49
Bloggadress:http://salofreak.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback