Vad är viktigt?

  1. Skriver du att göra listor på allt du "måste göra"?
    Nej det gör jag nog inte även om jag är en människa som vill ha koll på allting. Jag skriver Vill Göra - listor.

  2. Om du bara skulle skriva tre saker som är viktiga (privat eller jobb väljer du själv) vilka vore det?
    a.) Vara mig själv. Även om folk inte gillar den jag är.
    b.) Släkten
    c.) Musiken

  3. Nämn en sak som du anser att du måste göra och varför du måste!
    Jag måste klara av skolan.

  4. Formulera om samma måste som om du ville göra det!
    Jag vill vill klara av skolan.

  5. Vad är det viktigaste i ditt liv?
    Ja, det är en bra fråga. Har inte kommit fram till det ännu.

  6. Beskriv hur du kan ägna mer tid åt det som är viktigt.
    ..Men när jag gör det blir ni dom första som får veta.

Jag hittade denna här.

Kommentarer
» Peter PC Carlsson

Kul att du plockar upp min reflektion. Jag tror att det är bra att vi stannar upp och tänker efter lite då och då.

Date&Time:2008-08-26, 07:13:22
Bloggadress:http://enbart.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback