Tomater och döskallar..

Haha! Jag tror att jag verkligen lyckades få till en BRA rubrik här nu! ;)

Har varit på stan i drygt en halvtimme. Sen orkade jag inte mer. Värmen! Vi stack bara och handlade sen åkte vi till mormor och fikade. När vi väl kom till mormor var jag så röd i ansiktet att jag liknade en tomat.Men innan jag kunde gå hem så var jag bara tvungen att fynda den här underbara väskan. Den är både stor och söt. Praktisk! ;) För en som inte känner mig kanske inte vet att jag har ett stort väskberoende. Jag har hur många som helst. Men nu vet ni i alla fall. Väskan är köpt på kk (Ja affären heter så) och kostade bara 245 kr.


Är det någon annan precis som jag som är beroende av något? ;) I så fall: Vad?


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback