Han är BORING..

Men hör ni people! När jag sa att ni måste rösta på Robin Bengtsson så menade jag INTE att ni skulle sluta rösta på Johan Palm!
Men som tur var så blev ju mina favvosar kvar och den rätta fick åka hem! Lars går mig verkligen på nerverna! Han är BORING!
Man har inget i Idol att göra då!
För som jag sa alldeles nyss till en viss person så handlar det om att få fram en ny artist! Scennärvaro, utstrålning och rösten! Jag går hellre och lyssnar på någon som har sådär röst men otrolig utstrålning och scennärvaro än en som har fantastisk röst men bara står rakt upp och ner! Vad tycker ni?

Kommentarer
» Carro

Johan ska ut! :) Han var helt klart sämst igår och ändå får han vara kvar. Jag försår inte, vad tänker folk när de röstar?!? :) Så jag håller inte alls med dig. Lars var en av de bästa igår, visst han har varit lite flummig tidigare och sagt lite konstiga saker osv. Men han är ju skit bra, han har personlighet. Anna eller Kevin ska vinna och Johan ska ut nästa vecka! :) Och Robin B är as snygg! ;)

Date&Time:2008-11-08, 12:34:30
» Natalie

Robin B är ett snyggo ja :) Jag tyckte ju inte att Lars var speciellt bra. Det verkar som att jag är den enda XD Visst han gjorde Beautiful helt underbart. Men som sagt var så tycker ju alla inte likadant XD

Date&Time:2008-11-08, 12:56:54
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback