Jag försökte ta den lätta vägen och drog på mig hörlurarna och drog upp ljudet.

God morgon honeysar. Jag är trött. Jäkligt trött. Jag har inte fått många timmars sömn alls. Jag var fortfarande vaken när alla andra var på väg upp. Klockan var kvart i 6 när jag kollade på klockan sist. Och jag somnade garanterat inte direkt. Och sen var klockan helt plötsligt tre och hunden stod och grymtade och skrapade utanför min sovrumsdörr. Jag försökte ta den lätta vägen och drog på mig hörlurarna och drog upp ljudet. Det funkade toppen ända tills mamma ringde. »Släpp in din jäkla hund som du säger dig älska så mycket. Och ändå låter du han stå och tjuta utanför!« åh skit! Då var det bara att stiga upp och släppa in honom. Och så låg vi och myste 15 minuter. Sen orkakade jag mig upp.

Och för den delen hade jag världens sjukaste dröm. Jag kommer inte ihåg vad den handlade om. Men den var sjuk.

Ha en bra dag..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback