Jag längtar tillbaka..

Jag vet att jag har tagit upp detta en gång tidigare men dom här tankarna kommer alltid mitt i natten när jag sitter ensam i mitt eget elände och inte har något annat att tänka på. Jag längtar verkligen tillbaka till den tiden då allting var enkelt. Då det enda man behövde tänka på var vem man skulle vara med under dagen. Då man låg vaken hela natten för att man inte kunde somna för att det var julafton eller din födelsedag nästa dag. Ens största problem var när man hade fått utegångsförbud. Och man bråkade om vilken barbiedocka man skulle leka med eller hos vem man skulle vara hos eller vem som fick vara med och leka. Det var stora problem på den tiden. Men om man tänker efter så är det ingenting emot vilka problem man har nu idag.Allting var så lätt och jag vill ha det så igen. Förutom att man är liten då förståss. För jag vill verkligen inte vara liten igen. Hur lätt det än var.

Kommentarer
» Sandra

måste bara säga detta gud så fin din blogg är :) man önska man kunde lära sig o desina med:)

Date&Time:2008-11-07, 08:54:22
Bloggadress:http://www.metrobloggen.se/missprettyacid


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback