Så frågan är ju, vars hon har fått tag på den?

Jag är inte säker på om jag har en tillfällig sinnesförvirring, vilket har hänt en eller två gånger (läs så många gånger att jag inte kan hålla räkningen), eller vad!

Jag ger aldrig ut min msn adress till någon jag inte typ känner. Eller åtminstone pratat med på någon chattsida i minst en vecka. Då brukar man ha en ganska klar blid över hur männskan är som person. Och verkar männskan helt klar i huvet får han/hon min msn adress. Min riktiga msn adress.

Och verkar männskan inte frisk får han/hon inte ens min fejkade msn adress.

Då kanske hon ska sluta babbla på om massa onödigt och komma till problemet, tänker ni nu.


Och problemet är, att jag inte känner någon Rebecca! Men ändå, så har hon, på något sätt, fått reda på min fejkmsn! Och hon kan inte känna någon av dom jag känner och fått tag på den därifrån, för dom har ju min riktiga adress. Och jag har defenitivt inte lämnat ut den till henne. Och jag har inte skrivit ut den på någon chattsida heller.

Så frågan är ju, vars hon har fått tag på den? Det stinker konspiration! Med alla som inte har fått min msn!


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback