Höstmys..

I dag var vi förbi mommo en sväng. Det är väl bara för underbart att få komma utanför dom här dörrarna ibland! Men i alla fall så var Oscar och Anna där. Och jag tror inte att jag kan beskriva i ord hur den där lilla raringen Oscar var idag. Han var helvild! Haha. ;) Han kunde inte sitta still och han höll hela tiden på att pilla i kakor och bullar och sen misshandlade han både sin mamma och mormor. Och där en sväng kollade han på mig, pekade på Anna och sa min mamma. Och när jag nickade sa han: Titta och drog upp hennes tröja så att vi skulle få se hennes mage.Och samma sak gjorde han med mommo. Tyvärr hann hon inte med så vi fick se mer än vi ville!
Haha han är bara så söt! =)

Nu sitter, eller ligger jag och myser i sängen med hundarna. Ljusen är tända och godispåsen är framme. Det är det bästa när det börjar bli höst, man kan tända ljus...


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback