Människor som hatar!

När fasiken är det okej att tracka ner på någon för att personen i fråga är bög, svart eller vad som helst! (?) Jag blir så jäkla upprörd! Och ändå har det ingenting med mig att göra! Jag tycker att det är modigt av folk som är bög att stå för den dom är! Och dessutom skriva en underbar blogg om sitt liv trots att vissa inte kan acceptera det.. Jag tittade in till Amir och såg ett inlägg där jag blev så arg ju längre jag läste! Jag hatar människor som hatar! Kalla det dubbelmoral bäst du vill, men det är så jag känner!

Kommentarer
» Anonym

ja, hata är ett starkt ORD! man kan tycka illa om vissa saker,men därifrån till hat???? ja, jag vet inte??? natt å kram

Date&Time:2008-10-09, 20:35:35
» Nathalie

[svar till anonym] Ja hat är ett starkt ord. Och det kanske inte är direkt det rätta ordet. Men jag hatar när folk hatar någon bara för dom orsakerna som jag nämnde här ovanför..

Date&Time:2008-10-09, 20:43:39
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

det har du rätt i lillgumman, var och en får vara som man själv vill och ha de åsikter man har!!

Date&Time:2008-10-10, 06:44:18
» Nathalie

[svar till mommo] man måste acceptera andras åsikter men man måste inte respektera dom..

Date&Time:2008-10-10, 23:17:36
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback