För att förtydliga det..

Låt mig berätta en sak för er! Livet är hemskt och det rent av suger ibland [ALLTID] ! Det är sanningen och det kommer aldrig förändras! Hur mycket man än vill det! Men kan till och med låtsas att allt är som det ska men innerst inne vet man att det inte är så! Därför berättar jag det åt er: LIVET ÄR HEMSKT!

Ja, jag mår bara skit och jag orkar inte ens låtsas att allt är okej för det är det inte! Och för att förtydliga det för vissa TRÖGA människor: DET HÄR HAR INTE MED HUNDEN ATT GÖRA! Jag förstår att det är lättare att skylla på hunden än sig själv men var ärlig mot er själva: Det hjälper inte att skylla i från sig! Situationen är som den är ändå! Det har varit så här i flera år. Långt innan hunden kom in i bilden! Det finns ingen annan än sig själv att skylla på! Alla har lika mycket del i det här, men problemet är att ingen gör något åt det! Därför sticker jag! På ett eller annat sätt ska jag se till att komma härifrån! vissa kanske ser mig som bortskämd och slö men det har inget med saken att göra! Det är min mentala hälsa som står på spel!

Kommentarer
» mommo

men lilla gumman! jag menade ju inte så, allt har förvisso inte med hunden att göra, det vet jag. men tänkte att man tar bort de problem man kan. jag vet att du mår dåligt, och du ska veta att jag tänker mycket på dig, ja varje dag! det ordnar nog sig ska du se. mommo älskar dig så mycket. du måste börja gå ut hemifrån, du kan väl börja knalla till oss ibland, inte för att jag är nå kul, men du har ju mer chans att träffa dina kusiner då. kram och sköt om dig. jag är inte så trög som du tror:)

Date&Time:2008-10-02, 18:50:19
» Nathalie

[svar till mommo] Ja jag är på väg härifrån! Det första jag gör på måndag morgon är att gå till skolsköterskan!

Date&Time:2008-10-02, 19:11:43
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

vad är det som blivit så mycket tyngre just nu, än det var innan? att det är ett jäkla liv där vet jag ju, men som du själv säger, har det ju pågått i många år! det är ju ingen av er som kommer att må bättre psykiskt om de inte lugnar ner sig hemma! vad kan man göra åt det????jag finns för dig, det ska du veta, ALLTID!!älskar dig min lilla flicka. kram kram

Date&Time:2008-10-02, 20:06:16
» Becky

hoppas det blir bättre, kan inte gör så mycket för dig :/

kramkram

Date&Time:2008-10-02, 21:07:33
Bloggadress:http://becccaboo.blogg.se/
» Becky

jag skriver en till kommentar för jag vill testa den andra knappen också ( "berätta en hemlighet") :)

Date&Time:2008-10-02, 21:08:19
Bloggadress:http://becccaboo.blogg.se/
» Nathalie

[Svar till Becky} Tack så jättemycket :)

Date&Time:2008-10-02, 21:13:18
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Nathalie

[Svar till Becky] Haha ja visst är den lite rolig ;)

Date&Time:2008-10-02, 21:13:53
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback