Vissa av er..

Tisdag kväll. Eller kanske onsdag natt? Eller är det onsdag morgon? Vad det än är så spelar det ju egentligen ingen roll. Mitt försök till att skriva något intressant? Nej inte ännu.. Jag måste få komma på något riktigt bra! =) Något jag glömde att skriva i mitt förra gnäll inlägg är att jag verkligen tycker att det är roligt att så många av er kommer tillbaka varje dag för att läsa min blogg. Ni är guld värda och JAG älskar ER! Det låter lite nördigt. Men so what! =)

Jag vet att vissa av er kanske inte gillar folks vanliga vardagsberättelser. Men jag har inte något annat att skriva om än min vardag så här kommer det: I dag har det varit en himla seg dag. Hela dagen har jag gått och längtat till att det ska bli kväll så att alla mina serier börjar..Är det kanske lite..hmm.. tragiskt? Eller? Och sen när det väl var dags för mina serier kunde jag inte ens koncentrera mig på dom. DET ÄR TRAGISKT!

Oh! Nu börjar CSI NY! Vi hörs innan jag går och lägger mig..

Kommentarer
» mommo

upp och hoppa nu, så du hinner med å träffa Oscar och dom andra, till kl två...kram

Date&Time:2008-10-15, 11:42:26
» Nathalie

Mommo: Åh Oscar... Och alla andra...vem dom nu var... ;)

Date&Time:2008-10-15, 12:10:37
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback