080902

Tisdag. Jag har inte haft varken inspiartion eller lust att skriva på flera dagar nu. Och dessutom har jag varit sjuk sedan söndag. =( Så jag har varit hemma nu både i går och i dag. Jag har legat i sängen och tyckt synd om mig själv och övertalat alla andra att också tycka synd om mig. Haha.

I dag fick jag orka mig ut för jag hade frissatid. Och alla som bor i kiruna vet att man får vänta flera månader på en tid. Så det var bara för mig att ta på mig kläderna.
Jag har varit lite så här små kär i EMO stilen just nu (om det nu finns något som heter det) så det vart en sådan frisyr det blev. (en bild kommer senare. det verkar som att det är något fel på blogg.se igen. det går inte att ladda upp bilder.) Men i alla fall så vart jag jättenöjd. Jag ÄLSKAR det! =) Fast det känns lite kort nu, men det blir nog bra. =)




Här är en bild på orginalfrisyren. Tänk den fast med kort lugg istället. Och rött hår. =)

Frisyr från Frilla.se

Kommentarer
» Peter PC Carlsson

Det är ju knappt jag vågar skriva, gubbe skriver till ung tjej. Nåväl. Tänkte bara säga att du verkar fin oavsett vilken frisyr du har.

Date&Time:2008-09-02, 22:55:23
Bloggadress:http://enbart.blogg.se/
» adam

hej

som din ansikte en GUDINNA

hälsningar

[email protected]

göteborg

Date&Time:2008-09-05, 11:03:43
Bloggadress:http://zeytinada.com


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback