080906

Hejsan alla söta! =) Det har varit en sån seg dag i dag. Jag har inte orkat göra någonting alls idag. Känner mig deppig och jag är så jäkla less på folk! På allt folk! Jag har typ ingen lust att prata med folk som är så jäkla omogna. Jag visste inte att killar i min ålder kunde vara så omogna. Även tjejer också då men ändå. Det finns ju alltid någon som är mer omogen än andra..

Jag måste bara berätta det här åt er! Det var en tjej som försökte ragga upp mig idag! haha! En TJEJ! Jag känner mig lite smickrad trots att jag endast gillar killar. =) Men men. Så kan det gå.

Och nu är Pettersson i gång igen. Hon skriver helt osammanhängande. Jag skulle nog gissa på att hon inte är nykter. Det är ju helg och dessutom marknad.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback