I know you love me!

Tillbaka till min egen underbara dator igen! Fasiken vad alla andra känns obekväma och enorma!

Om ni har följt min blogg tidigare så kanske ni ser att jag har gjort lite ändringar här. (?) Det behövdes verkligen. Det var dags för något nytt. Tex har jag bytt namn på bloggen! Nu heter den Emma Nathalie hjärta! Så ni har kommit rätt trots allt! :) OCh sen har jag skrivit om presentationen. Så om ni kollar under min bild så ser ni det! Sen har jag ändrat allt under kommentarer. Så nu granskar jag kommentarerna innan dom blir publicerade. Ingen fara darlings! Dom kommer ut. Det är bara för att det inte ska komma flera likadana kommentarer som jag märkt att det gör ibland. Och sen insåg jag ju för några dagar sedan att min blogg ser förjävlig ut i era datorer. Det däremot kunde jag inte göra något åt. Tyvärr. Men det är bara i era datorer den gör det! ;) Inte i min. hihi. Men det är något ni får leva med darlings! Cause i know you love me!

Kommentarer
» mommo

ingen ide då att kommentera, eftersom du granskar dom först:)

Date&Time:2008-09-23, 11:26:27
» Nathalie

Men du ser ju att dom kommer ut (:

Date&Time:2008-09-23, 11:29:17
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Carro

Det ser alldeles normalt ut i min dator. Tror jag iaf. :) Jag vet ju inte hur det är tänkt att det ska se ut men det ser bra ut, inga konstigheter!

Date&Time:2008-09-23, 12:24:34
» Nathalie

Va bra :) Det kanske bara är i mammas dator det ser knepigt ut ;)

Date&Time:2008-09-23, 12:45:52
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

trodde att du granskar dom för min skull:)

Date&Time:2008-09-23, 13:00:54
» Nathalie

Klart att jag gör! :)

Date&Time:2008-09-23, 13:05:39
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback