Ingen rubrik..

Jag är alldeles för seg i huvet just nu för att komma på någon rubrik så vi låter det vara osagt! Just nu sitter jag och kollar gamla repriser av Las Vegas på kanal 5. Inte något speciellt bra avsnitt men man får ta vad man får. Eller hur man nu säger. Ser ni att jag har varit och grävt i kodmallen igen? Jag tycker att det vart en rätt stor skillnad fast det var så lite jag gjorde.. Nu ser den till och med perfekt ut i min mammas dator. Just like i want it! =) Och vitt är faktiskt fint! Inte det minsta tråkigt! Hör du det J?! Du kan ta din Ingenvitbakgrundsblogg och göra vad fan du vill med den för det här ÄR en vitbakgrundsblogg! ;) Ja jag börjar bli trött som ni kanske hör! Eller ser! Allting ligger i en hel hög i detta inlägg! Inte speciellt sammanhängande!

Nej nu går jag och sover. Gonatt.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback