Nathalie är korkad..

Hej alla söta och rara bloggare. Ni som har följt min blogg tidigare, eller ja i alla fall dom senaste tre dagarna, vet att jag har vart helt nervig på grund av att min blogg, av någon knepig anledning har låst sig själv. Och jag vet inte varför.Jag har gått omkring dom senaste dagarna och trott att det är kört. Att jag måste börja om från början med en helt ny blogg. Jag kom för fasiken inte ens själv in på den. Och så alldeles nyss när jag försökte komma in på den utan lösenord så insåg jag en sak när rutan kom upp igen. Det var inte ett lösenord för denna blogg! Det var ett lösenord för min andra, gamla blogg som jag har på samma konto. Det stod så här: Skriv in användarnamn och lösen för lonelydarling.blogg.se/something. [Den heter inte det] Och då mina vänner! Gick det upp ett ljus för denna flicka. Så jag gick in på min andra, hemliga blogg och tog bort lösenordsskyddet på den. Och vad hände då? Jo! Min blogg är inte längre lösenordsskyddad! Woho! :) I am so happy..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback