Sveriges nya idol?

Ja jag vet! Jag har varit lite slö på att uppdatera bloggen idag! Men det är inte så lätt att uppdatera när det inte händer mycket. Jag har inte ens orkat börja läsa ännu. Och vill ni höra något så tragiskt? Jag orkar inte resa mig upp från sängen för att sätta i mobilen i laddaren. Då är man SLÖ! =/ Jag måste verkligen rycka upp mig. Vi får se vad som händer efter mötet på torsdag (?) , kanske får jag ta och gå till skolan nån dag i veckan i alla fall.
I alla fall så ringde Eva, min förra Engelska lärare, som jag ska ha igen eftersom dom andra har börjat från början i Engelska A och det har ju jag gjort förra terminen. Och då sa hon att jag mest troligt bara behöver gå dit och göra proven bara sen är jag klar med det! =)

Och förresten! Vem är Sveriges nya idol tycker du?

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback