Underbar jäkla morgon!

Hej alla söta! Och godmorgon eller god lunch eller god middag eller vad fasiken man nu ska säga! Har precis vaknat. För andra gången idag. Jag fick ett ganska bryskt uppvaknande i morse  före klockan åtta. Då var det min "kära" mor som stormade in och skrek på mig. :/ Då hade min lilla älskling gjort det igen! Han hade pissat på hennes jäkla kruka igen. Who cares! Han gillar dom helt enkelt inte! Det är bara att ta bort dom! För jag orkar inte höra hennes jäkla gnäll mer! Så det har varit en helt underbar jäkla morgon! Och nu sitter den jäkla tanten och ringer runt och tycker synd om sig själv! Buhu! Det är så jäkla synd om henne!

Kommentarer
» ylva

fösök att börja dagen med att inte skrika till varann.Räcker inte ett godmorgon. Om ni prövar detta nåhra dagar, ska ni se att känns positivt.Gör detta till er morgonhälsning hädanefter; de funkaf, jag lovar

Date&Time:2008-09-13, 19:59:28
» Nathalie

Det är inte så lätt som det verkar!

Date&Time:2008-09-14, 13:09:53
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback