Morgon med knäppisar!

God morgon alla rara! =) Eller ska jag kanske säga god dag?! Hoppas ni har sovit sött i natt men mysiga drömmar! Inte jag. Jag har bara sovit halva natten och den andra halvan har jag varit vaken för att jag inte kan andas. Jag som trodde att jag höll på att bli frisk. Men så va det ju inte =(

Det finns många knäppisar här på internet. Och trots det som hände min lillebror verkar det som att Fröken Kiruna inte har lärt sig någonting! Och med det menar jag att man verkligen inte ska adda eller ge bort sin msnadress till någon man inte känner! Så tänk på det mina damer och herrar! GE INTE UT DIN MSN ADRESS TILL NÅGON DU INTE KÄNNER! Ibland slutar det inte så bra. Jo för som jag sa så har jag ju blivit meddlem på Lunar igen. Jag var lite nyfiken på om mitt gammla konto fortfarande fanns kvar trots att jag inte varitt inne på minst 3 år. Den fanns inte kvar men jag fick ju användning av den då jag snokade om min lillebrors förföljare! En rar liten tjej det där! Men i alla fall så var det massa kiruneser som började skriva med mig och jag kan ju inte vara så taskig att jag inte svarar. Haha. Och en av dom, en 17 årig pojke ville skriva med mig på msn. Oj vad jag ångrar att jag addade honom. Det första han frågar är om jag är singel. Öööh, ja. Svarar jag då. Hurså? Va fasiken har det med nått att göra? Jo, svarar han, för jag undrar om jag kan få chans på dig!? WHAT! Man frågar chans när man går på låg och mellanstadiet liksom! Jag svara ingenting. Jo, vill du ha mitt telefon nummer, frågar han! Nej, jag tycker inte att det är någon ide för jag vill inte ge ut mitt telefon nummer. Men jag kan få hans ändå. Mhm. Jag har verkligen problem med att säga nej! =( Jaja, han skickar sitt nr. Jag bryr mig inte ens om att skriva upp det eller spara det. För jag kommer ändå inte att använda det. Men han tycker att han kan få mitt nummer och spara den på sin telefon. Han behöver inte använda det. NEJ! Säger jag! JAG GER INTE UT MITT NUMMER! Jo och då säger den där jäkeln att han vill träffas. NEJ! säger jag igen! Fasiken jag vill ju inte! (det där sista sa jag inte)
Så jag skriver till min vän och frågar hur man blir av med knäppisar?! Hmm. Han har ingen aning. Han har ju inte lyckats bli av med mig ännu! Haha.Gulligt av dig att säga så! =) Nej men han tycker att man ska svara kort, vilket jag redan gör. Och det funkar ju tydligen inte. Så nu använder jag min vän som täckmantel. Så från och med i dag så är han min POJKVÄN om någon frågar! Haha. En sån bra vän det där! =)
Och i morse när jag loggade in satte knäppisen klorna i mig igen. Och då svarade jag bara kort och väntade en stund innan jag svarade. Och INGA frågor!

Så om ni har en knäppis efter er som ni vill bli av med. Gör så här:

  • Svara kort!
  • Vänta en stund innan ni svarar!
  • Om han/hon frågar hur det är skriv INTE: Bra, själv? Alltså inga frågor!
  • Och om han/hon inte tröttnar efter det säg att du har pojk / flickvän.
  • Annars kan du också låta bli att svara. Nån gång måste dom ju fatta!
  • Och om det inte funkar! Så ska du skriva, när han/hon är offline (tyvärr funkar det inte på min dator) att han/hon är alldeles för påstridig och jobbig och att du inte orkar med personen. Och sedan blockar du bara han/hon.
Det låter elakt, jag vet! Men om du verkligen inte orkar prata med personen så måste du ju göra något. Och om ni VILL HA en knäppis fråga mig! Du kan få min! =) Haha.

TILLÄGG: Jag pratar till och med hellre med Pettersson. Henne vet jag vars jag har henne. Och det gör jag inte med honom.Jag vet inte vad han är för skummis! =(

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback