Morgontrött och förvirrad.

Morgon. Tro det eller ej men jag har faktiskt varit vaken ett bra tag nu. Vaknade ganska förvirrad 20 över 11 när telefonen satte igång att ringa. Ja det här är från blahblahblah. Jag ringer angående en undersökning hos hygenisten. Ehm. Det finns en tid åt dig i morgon klockan 10. Om du vill komma. Ehm? Vars sa du att du ringde ifrån, frågar jag förrvirrat. Folktandvården. Åh, jaha. Då är jag med. Så i morgon klockan 10 ska jag alltså till tandläkaren. Ser def. inte fram emot det! Efter det så kunde jag inte somna om så det var lika bra att stiga upp. Och här sitter jag nu då, och dricker kallt the framför datorn.

Tror faktiskt att jag ska försöka orka läsa klart min bok så att jag kan skriva en recension på den till tidningen.


Kommentarer
» johanna

sv: hej. knät hoppade ur led & så var det en bit av knäskålen som lossnade. inte så skönt, men det läker väl hoppas man :) fin blogg btw :)

Date&Time:2009-04-21, 14:13:53
Bloggadress:http://enjoey.blogg.se/
» Carro

Jasså? :). Kees heter dom :)

Date&Time:2009-04-21, 16:00:42
Bloggadress:http://carro54.blogg.se/
» Anonym

Är du också emot mobbning?? Kolla gärna då in mitt inlägg om just mobbning, skriv gärna också vad du tycker vi ska göra för att stoppa det!:)

Date&Time:2009-04-21, 18:25:15
» MISSEXTRA

Är du också emot mobbning? Kolla gärna då in mitt nya inlägg och skriv vad just du tycker vi ska göra för att stoppa det!:)

Date&Time:2009-04-21, 18:26:25
Bloggadress:http://carrosfashion.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback