Nothing really matters, nothing really matters at all..

Just nu: McFLY - Everybody knows

Den här dagen, söndagen i mitten av april, har bara försvunnit. Utan att jag ens märkt det. Och nu är klockan snart halv nio och jag börjar känna mig helt slut och tung i huvudet. Det är dom här söndagarna som gör en deppig och man orkar knappt resa sig ur sängen.

Just nu sitter jag fortfarande och lyssnar musik. Såklart är det fortfarande samma album som tidigare. Faktum är att jag lyssnat på det albumet ända sedan den kom ut i september. Utan att byta. Bara lite onödig fakta om mina musikvanor en sån här söndag.

Jag har ingen aning om hur resten av söndagskvällen kommer att se ut. Men förmodligen kommer jag att kolla mina serier. Först är det En callgirls dagbok och sen direkt efter det börjar Supernatural.Om dom nu inte har slutat och någon glömt att berätta det för mig?!


Förresten så börjar det en underbart mysig film på trean klockan nio!


Kommentarer
» amanda

Mcfly är så himla bäst alltså :)!

Date&Time:2009-04-21, 19:56:17
Bloggadress:http://aemoberg.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback