Cupcakes och kladdkakemuffins...

Jag var just nere och fixade ihop en snabb sallad till lunch/middag. Fast egentligen var det ingen sallad. Det var bara minimajs, gurka och sallad som jag blandade ihop med ost och en hel del dressing. Jättebra om man vill komma i form till sommaren. Eller hur!

På tal om sommaren så börjar det kännas att den är på väg. Solen skiner och snön börjar sakta men säkert tina bort. Och i morse när jag var ute med hundarna kunde jag se förra årets blommor längs vägkaterna. Och av någon konstig anledning ser jag fram emot sommaren i år. Det har varit en lång vinter och nu vill jag bara ha sommar.

Om en stund ska jag och mamma åka iväg och handla grejerna till mina cupcakes. Har dock inte bestämt mig för vilken sort jag vill ha ännu. Och sen vill jag ha små kladdkakemuffins också. Måste åka förbi min kära momor också för att få kladdkakereceptet och låna hennes cupcakesplåt, eller vad det nu är. Mamma trodde att hon hade en i alla fall. Annars blir det platta cupcakes.

Sen skulle jag behöva städa också. Jag har överdoserat mig själv med the dom senaste dagarna så nu ligger det sägert 10 themuggar efter hyllorna, på sängbordet och till och med på sängen finns det ett par stycken.

And people,
Just remember to smile smile smile!


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback