Lördag

Morning sunshines. Jag kände att det börjar bli dags att skriva ett nytt inlägg. Det är några dagar sedan sist. Men jag kan trösta er med att ni inte missat någonting alls då det knappt hänt något dom senaste dagarna.

I torsdags var vi ju som sagt var på begraving. Igen. Det gick väldigt fort vilket var väldigt skönt. Fem minuter vid graven och en halvtimmes fikande i församlingshemmet, med prästen. Sen åkte vi, eller rättare sagt jag, [mamma skulle jobba] vidare till mormor för att träffa dom små barnen. Alvin och Lova hann jag knappt träffa då dom åkte på stan med Therese istället för att umgås med sin släkt. Men den där lilla prinsen Vilmer fick vi i alla fall behålla. Även om Lova inte ville lämna ifrån sig honom. Hon tänkte väl att hon inte får tillbaka honom sen. 



Underbara prinsen Vilmer. <3


När jag kom hem hade jag världens migrän. Igen. Sovde från halv fem, vaknade nån gång under kvällen och var vaken högst en halvtimme, knaprade alvedon och kräktes tarmarna ur mig [Ville ni inte veta det?] somnade och vaknade inte förren efter halv 3, mitt i natten.

I fredags, ja i går då, gjorde jag mest ingenting alls. Satt hemma hela dagen framför tvn. Chattade, läste lite, lyssnade massor på musik och ändrade om lite i min layout. [Ja igen!]


Och idag, denna lovely lördag kommer jag nog mest troligt bara ligga hemma och slöa med näsan i en bok och lyssna på ljuvlig musik. McFLY förstås. Behöver ni ens fråga? :P


Kommentarer
» Helén

Hej!



På ditt senaste inlägg lyckas jag inte komma in för att kommentera, så det får bli här istället. Håromdagen beställde jag ett gratisnummer av Kirunatidningen som jag inte fått än - plus en bok om Kiruna. Boken var en besvikelse, bara några saker som var bra minnen från min barndom i Kiruna, trots att det skulle handla om Kiruna genom 100 år. Den som är huvudförfattare är killen som vr med om att skapa Kirunatidningen.



Hoppas att få läsa dina artiklar där längre fram.



Ha gott



Date&Time:2009-04-19, 00:57:05
» Emma Nathalie - Svar till Helén.

Ja det verkar vara mycket tjorv med massor av bloggar just nu.. Trist.



Skumt. Kanske kommit bort i posten? Tror inte jag hört talas om den boken. Vet inte vem som var med och startade tidningen heller. Man får ju skämmas lite.. :P



Ha det bra

Date&Time:2009-04-21, 13:14:04


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback