090101

2009. 01. 01. Den första Januari 2009.

Ett helt nytt år. Ett helt ny chans att göra alla dom där sakerna man aldrig hann med förra året. Att göra något annorlunda. En chans till att göra något bra med sitt liv. Ett helt nytt år av drömmar.


Synd bara att det nya året inte började som man hade hoppats på. Jag har gått runt hela dagen och inbillat mig att man kan dö av förkylning. Det är så jag har kännt mig hela dagen. Döende!

Jag hade egentligen tänkt vänta med det här tills i morgon. Men vem vet om jag orkar stiga upp i morgon! Så det var lika bra att göra det idag. Och sen ville jag göra det idag. Jag har ju slitit hela kvällen. Vid köksbordet med en ond nacke.

Slälvklart är det en ny design jag pratar om. Jag vet att det inte är länge sen jag la in en ny, Men jag tänkte so what! Det är ett nytt år! Ett nytt år behöver något nytt.

Jag hoppas att ni gillar den lika mycket som jag gör! Säg att ni gillar den! Jag älskar den! Den är fortfarande lik mina andra designer. Men jag är inte redo att pröva något så nytt, att jag slopar min egen stil för att prova på en helt annan stil..

Om den inte har hunnit uppdatera sig ännu tryck på F5! Annars ser allt bara rörigt ut!

Jag ska lägga mig ner och kolla en film nu. Jag hade tänkt se Twiligt. Men när jag slog igång den var det inte Twiligt. Det var den där filmen jag lånade av min bror för några dagar sen. Camp rock. Så jag kollar den igen då. Hehe. Jag orkar inte resa mig upp för att byta.
Sen är det riktigt bra musik i den filmen. Som ni vet gillar jag ju Demi Lovato. 

 Och ibland vill man vara löjlig och kolla en disney film.

God natt på er, tills vi syns igen..

myspace backgrounds images : Jag orkar inte kolla den där filmen igen... Så jag läser i stället... Eller lägger i Twilight filmen.... Vi får se..


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback