Thursday, January 29, 2009. 23.59..

Hej hej alla söta och underbara som läser min blogg. Och ni andra också. Och god kväll, eller god natt på er alla...

Denna dagen har varit minst lika seg som igår. Jag har inte kunnat sova på hela natten på grund av min nacke som än en gång håller på att ta livet av mig. Varenda gång jag försökte lägga mig ner och koppla av stack det till överallt. Och det var inte bara i nacken heller. Det var hela huvet och armarna också. Det var hemskt och jag hade lust att gråta och skrika rakt ut.. Klockan 7 var jag tvungen att ge upp mina försök att kunna somna och gick ner för att hämta 2 alvedon och sätta lite zonsalva på min nacke...

Och när jag ändå var där nere passade jag på att äta lite frukost. Två mackor med gurka på..

Och som tur vad så hjälpte dom där alvedonen och zonsalvan och jag kunde få några timmars sömn på morgonen...

Och sen klockan 8 när det var dags för Sarah Connor blev jag riktigt sur, Det stod i tidningen att det skulle vara säsong två. Men det var det ju förstås inte. Och då blev jag besviken för jag hade gått och väntat på den hela veckan...

Igår fick jag en försenad julklapp som inte har hunnit komma förren nu. Ringar! :)

Nu ska jag gå och lägga mig ner och fortsätta läsa på min bok. Begravd i glömska av Noran Roberts! Den är superbra och jag rekommenderar den verkligen! Sen ska jag kolla Hex när den börjar...

Night Night


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback