Bilder! Äntligen!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått reda på hur man får in bilder från kameran in på datorn. Jag vet! Det är sånt som alla ska kunna men som sagt var så har jag ju fått ett helt nytt program på datorn. Och när man är van vid ett annat så är det inte jättelätt att lära sig det nya programmet..
Men som sagt var nu vet jag hur man gör (kanske lägger jag in mina julklappsbilder?) och tur är väl det för det började bli riktigt tråkigt utan nya bilder. Hela tiden alla dom gamla bilderna bara för att ha något att lägga in! Men nu kan jag äntligen börja fotografera igen! =)











Kommentarer
» EN TJEJ I STORSTAN

Ja, det är Pink :) & tack så himla mycket !



Söta bilder :)



/ En tjej i storstan

Date&Time:2009-01-17, 22:54:41
Bloggadress:http://entjejistorstan.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback