Skrivkramp och Rockband..

JAG har varit RIKTIGT SEG med mitt bloggande i FLERA dagar nu... Jag antar att jag har någon sån här skrivkramp eller vad det nu heter och jag orkar inte göra något åt det. Vet inte ens om man kan göra något åt det. Jag har visserligen läst någonstans (i gossip girl böckerna) att man ska sätta sig med ett papper och bara skriva alla dom orden och meningar man kommer att tänka på.. Och så kan man utgå ifrån det. Men det har aldrig funkat för mig.

Och min bok? Ja, det går inte så bra med det just nu. Jag har visserligen kommit igång igen, men (!) jag är inte speciellt nöjd med det jag har fått ihop så jag la undan det. Jag är trött, utan inspiration och har ont i huvudet. Jag kan inte tänka alls. Så jag ska vänta i några dagar tills min skrivkramp har gått över sen, då jäklar ska jag fortsätta att skriva! And maybe, just maybe låter jag er läsa något av det!


Jag har ägnat hela eftermiddagen till att spela ROCKBAND med min lillebror. Trummorna var riktigt svåra men, MEN jag lyckades komma mig igenom HELA Tokio Hotel´s Monsoon med gitarren. Så ja! Jag är rätt nöjd! Sen ägnade jag en halvtimme med att plåga min lillebror med att spela om låten. Flera gånger! Bara för att jag hade bestämt mig för att jag skulle klara hela låten utan att missa något! Men! Ja, jag missade bara mer och mer ju längre jag spelade. Så då gick jag över till Oasis Dont look back in anger. Vilket var ännu svårare! Men man kan ju inte vara bra på allt eller hur?!

Sen när jag lessnat på Rockband så ägnade jag någon timme med att sitta framför Photoshop. Jag gjorde min första header. Dock har jag ingen inspiration så jag vart inte så himla nöjd med den heller. Men what the hell! Det var min första!

Here it is:



Just nu ligger jag och småkollar på Darkness falls. Jag börjar bli lite småless på den. Men vad ska man göra?


Kommentarer
» Mariam

Jag är vaken:)

Date&Time:2009-01-16, 13:34:09
Bloggadress:http://misswicked.blogg.se/
» Mariam

omg! headern är riktig snygg! du lär dig verkligen fort

Date&Time:2009-01-16, 13:39:57
Bloggadress:http://misswicked.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback