July 2.

Good day, sunbeams. Jag vet att det är ett par dagar sedan jag skrev sist. Det har bara varit så hett att jag inte orkat slå igång datorn.

Det är en lovely dag idag. Det är visserligen varmt. Men det blåser. Så det blir inte så tryckande hett. Har spenderat dagen hos mormor med kusinerna. Nästan alla var där. Det var bara lille prinsen Vilmer som saknades.

Innan dess var jag och mammsen på stan en sväng och tog lite lunch på kina restaurangen. Yum. När vi var på väg tillbaka till bilen blev vi stoppade av en slimig gubbe. Han tyckte minsann att vi skulle äta och en korv då och då. Bantning skulle vi minsann strunta i. Jag blir så sur på såna människor. Man stoppar inte folk på stan bara så där. Nästa gång ska jag lägga i en höger och ett knä mellan benen på honom.


Kommentarer
» mommo

vilken tur att du fick komma till mommo sen å ha trevlligt, efter gubben där;)

Date&Time:2009-07-03, 08:12:40
» Anonym

mommo, so true :P han var ett riktigt slusk!

Date&Time:2009-07-13, 16:17:44


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback