Morgon.

God morgon. Okej. Den är ju inte precis god. Och det är visserligen inte ens morgon. Men jag har precis vaknat. Har knappt kunnat sova någonting i natt. För det första så har radion stört min sömn hela natten. Och jag har inte ens orkat sträcka ut handen för att slå av den. Sen den här värmen. Jag vet inte vad jag ska säga om den. Mer än att den är vidrig. Men det har jag ju redan sagt si sådär en 100 gånger dom senaste dagarna.

Det är söndag idag. Och alla vet ju hur mycket jag ÄLSKAR söndagar. Ja eller hur! Nejdå, det är inget fel på söndagar alls. Det bör vara den bästa dagen på hela veckan, med alla serier och filmer och allt. Men det är just den här känslan av att det är skola i morgon. (trots att det är sommar. och att jag inte gått i skola på flera år) Men jag antar att den där känslan fortfarande sitter kvar..

I dag kommer jag nog att ligga framför fläkten större delen av dagen. Med näsan i min bok och musik i öronen. McFLY såklart. Om jag nu orkar resa mig upp för att ladda ipoden. Men annars får jag väl sätta igång cdn i cdspelaren. That might work to!

Nu ska jag sluta tråka er och läsa lite.

Ha en riktigt lovely dag.


Kommentarer
» supermom

Vilken jättsnygg blogg du har! En av de snyggaste jag sett... :)

Date&Time:2009-06-28, 21:00:15
Bloggadress:http://mimia.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback