Bury me with my guitar, and on the way to hell I´ll play..

Så var det söndag. Igen. Dagens värsta vecka, höll jag på att säga. Veckans värsta dag! Alltid den här söndagsångesten. Det spelar ingen roll om man inte har skola, jobb eller vad som helst dagen efter, man har ändå alltid denna ångesten för att det är söndag. Eller jag har det i alla fall, jag vet inte hur det är för er andra.

I dag ska jag bara ta det lugnt. Hade först tänkt försöka dra med med mig mamma till Alvin, Lova och Wilmer. Men hon hade andra planer. Min mamma alltså. Städa! URK! Så det blev inget med det. Det är synd. För lillisen är redan 1 månad och jag har bara hunnit träffa honom 2 gånger! 2 gånger! Och Alvin och Lova hinner man inte heller träffa så ofta.

Hade tänkt fortsätta läsa på min bok. Eller tja, börja läsa på min bok. Varken hann eller orkade i går kväll.

Lyssnar på JUST NU: McFly - POV


Kommentarer
» Angelica - Forgive me father for i have sinned

hahahaha, varför blir du det? XD

Date&Time:2009-03-16, 16:08:28
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback