Det verkar inte bättre..

Just nu: Katy Perry - One of the boys

Ja! Jag kan faktiskt lyssna på annat än McFLY! Jag gör bara inte det. Så ofta... Men jag älskar faktiskt Katy Perry. Hennes musik är otrolig! Varenda låt på hennes album är bra!

Jag har nästan precis vaknat. Jag har sovit praktiskt taget hela dagen och nu tvivlar jag på att jag kommer att kunna sova någonting alls i natt. Så jag antar att jag kommer att kolla en film eller kanske läsa.

Jag har känt mig sjuk idag. Helt yr, tung i huvudet, och lite febrig. Och sen har jag haft ont i huvudet också. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk igen! Men det verkar inte bättre!

Just nu har jag vart nere och fikat lite. The och en bulle. Inte helt fel!

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback