Detta fält måste fyllas i

Så var det lördag. Igen. Äntligen. Vet inte varför det känns så skönt och bra att det är lördag igen när veckodagarna inte ens spelar någon roll när man inte går i skolan under vardagarna..

Dagen har vart riktigt seg. Och jag är så sjukt trött. Tror att jag smäller av strax. Helst av allt vill jag lägga mig och sova. Sova hela dagen. Sova ända tills i morgon. Men jag tror inte att det skulle vara så smart. För då kan jag antagligen inte sova i natt i stället. Men egentligen! Vem bryr sig?

Vi hörs antagligen senare idag.

Ha en bra lördag vänner!


Kommentarer
» Angelica

svar: Jag blev nästan det också, fast jag var mest förvirrad och trött ^^

Date&Time:2009-03-07, 21:29:19
Bloggadress:http://killerduck.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback