Everytime I cry Im right back where you wanted..

Just nu: McFLY - Down goes another one

Fredag kväll och jag sitter hemma och kollar på tv. Heroes. Men det är inte helt fel det heller. Fast det är inte hur jag skulle spendera mina fredagskvällar om jag hade fått bestämma. Egentligen skulle jag verkligen behöva sova. Men jag vet inte. Jag har ingen lust att gå och lägga mig redan...

Jag tvingade pappa att kolla på min dator i dag. Fem minuter efter att jag gått ner med den ropar han och säger att jag ska prova om den funkar bättre nu. Då hade han gjort lite inställningar. Vet dock inte om den funkar bättre ännu. För det första så har jag inte hunnit (Läs orkat!!)sitta vid datorn speciellt mycket i dag och för det andra så har det vart problem med msn hela dagen... Så jag kan inte säga om det är min dator eller msn som bryts...


I morgon tror jag att vi ska gå på stan en sväng. Vet inte om jag har lust med det. För jag litar inte riktigt på att jag inte kommer att köpa något. Men samtidigt behöver jag verkligen komma ut ur huset en sväng.


Nu ska jag gå ner och ta ett gals med vatten och svälja en alvedon till mitt huvud och sen ska jag fortsätta kolla Heroes.

God natt på er!


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback