Lies, lies, lies..

Just nu: McFLY - Lies

Jag har just varit ute med doggsarna en sväng. Och DET var INGEN lek ska jag säga. Det såg så varmt ut så jag tog bara på mig en halsduk och lämnade jackan öppen. Det första jag gör när jag kommer utanför dörren är att hålla på att slå ihjäl mig på isen. Och dessutom krossa doggsarna under mig. Sen när jag väl har lyckats ta mig ner på gatan håller jag på att blåsa omkull och dessutom tappar jag hörlurarna ett x antal gånger. Sen håller vi dessutom på att bli nedtrampad av en HÄSTjävel. Eftersom jag inte hör att det kommer en häst när jag har musik i öronen.

Just nu sitter jag och väntar på att morbror och Therese kommer med sin Wilmer... Det är bäst att dom kommer för annars har jag hållt på och slå ihjäl mig själv och hållt på att bli ihjältrampad av en häst i onödan. För det var därför jag tvingades gå ut med doggsarna från första början..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback