Never, never, never!

Jag har just kollat klart en dokumentär som gick på trean tidigare i kväll. Den hette " How dirty can I get " och var riktigt ofräsch om jag har något att säga till om. Det var med samma kvinna som var med i den andra dokumentären som gick förra veckan fast denna var dock snäppet snuskigare! Precis som namnet kanske berättar så går hela grejen ut på att se hur skitig man kan bli. Ett expriment över hur skitigt man har blivit efter att inte ha fått tvätta sig på en månad. Ja.. Låt mig bara säga en sak! Jag skulle ALDRIG vela vara med i det där exprimentet! Eller vad säger ni?



Jag får känslan av att hon kanske stinker lite grann..

Just nu ligger jag och småkollar på NCIS. Vet inte om jag orkar se klart den eller om jag lägger mig ner och läser den sista Stieg Larsson boken...


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback