Tankar..

Just nu: McFLY - Transylvania

Vet ni vad jag verkligen gillar? Alla dom få artister som faktiskt bryr sig om sina fans. Som tar sig tid till sina fans. Alla dom artister som inte bara använder sig av sina fans för att komma sig uppåt. Alla dom som tar sig tid till att gå in och svara på sina fans mejl. Det finns inte många av dom. Men dom få som finns är riktiga hjältar i mina ögon!
Jag har suttit vid Myspace alldeles för mycket på sista tiden hör jag!

Dagen har varit seg. Jag vet inte hur jag annars ska beskriva den. Dels för att jag har haft så fruktansvärt tråkigt och dels för att jag har längtat efter att klockan ska bli nio så att det sista avsnittet av Dirty sexy money ska börja. Även om det är riktigt tråkigt att en sån bra serie har lagts ner så har jag ändå sett fram emot att få se det sista avsnittet. Och jag måste säga att den inte riktigt slutade som jag hade tänkt mig. Och dessutom kändes det inte riktigt som ett avslut alls. Utan som att dom kommer tillbaka med en tredje säsong...

Just nu ligger jag och kollar igenom mina mejl, och funderar på om jag orkar sätta gång en film. För det finns ingen chans att jag kommer att kunna sova än på ett bra tag. Men jag vet inte riktigt vad jag vill se. Dirty Sexy Money? Gossip Girl? Hex? Skins? Jag vet inte ännu..

Eller så kanske jag läser. Har just börjat läsa på den sista Harry Potter-boken igen. Men inte ens det känns speciellt lockande just nu. Vet inte varför.

Men en sak vet jag, jag har ingen lust alls att sitta vid internet ända tills jag slocknar. Det känns så meningslöst. Det är ändå ingen som är vaken..

Kommentarer
» FRIDA

sv; Haha okej :D nä usch jag hatar historia xD

men provet va lättare än jag trodde :D

Date&Time:2009-03-19, 14:53:23
Bloggadress:http://fridasjoblom.blogg.se/
» FRIDA

sv; Det hoppas jag verkligen :O haha





vad gör du idag då :)

Date&Time:2009-03-19, 14:58:25
Bloggadress:http://fridasjoblom.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback